Το σημείωμα αυτό στάλθηκε στις εφημερίδες την επαύριο του Δημοτικού Συμβουλίου αποδεικνύοντας όσα ήδη είχαμε πεί μέσα στο Συμβούλιο.
https://www.goodnet.gr/news-item/manousos-manousogiannis-kanonistiki-anarchias-ierarchias.html
ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΝΑΡΧΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ
Την Τετάρτη στο Δημοτικό Συμβούλιο ήρθε για έγκριση η
κανονιστική των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων των οδών Καζαντζάκη, Καστρινάκη και
Νικ.Ασκούτση. Η σήμανση είχε τοποθετηθεί μέρες ΠΡΙΝ την συνεδρίαση και
φυσικά την απόφαση του αρμόδιου οργάνου, αλλά αυτή είναι μια «λεπτομέρεια» που μόνο
κάποιοι «κακοπροαίρετοι» πρόσεξαν
Η Λαϊκή Συσπείρωση υπογράμμισε ότι οι ρυθμίσεις που έρχονται
«κουμπώνουν» στον κυκλοφοριακό σχεδιασμό της «αβίωτης ακινησίας», που όλοι
βιώνουμε. Αυτής που εμμονικά στενεύει δρόμους, καταργεί θέσεις στάθμευσης κλπ
κλπ. Που δεν αποδέχεται τις προτάσεις που έχουμε καταθέσει κι εμείς και άλλοι
φορείς για ένα κυκλοφοριακό σχεδιασμό που θα κατοχυρώνει το δικαίωμα στην
μετακίνηση. Ειδικά μάλιστα για το κέντρο της πόλης, υπενθυμίσαμε την πρόταση για
κατάργηση της δήθεν ελεγχόμενης (στην πράξη ανεξέλεγκτης στάθμευσης). Την
εφαρμογή του συστήματος της δωρεάν
αλλά υποχρεωτικά ανα 1-2 ώρες εναλλασσόμενης στάθμευσης, που απαγορεύει
και επιβάλει πρόστιμα στην πέραν του χρονικού ορίου στάθμευση. Όπου έχει
εφαρμοστεί έχει ανακουφίσει τα κέντρα των πόλεων.
Αντιταχθήκαμε στην αντίληψη (έχει γραφτεί μάλιστα) να
«φορτώσουμε» θέσεις φορτοεκφόρτωσης τους κάθετους δρόμους, για να λύσουμε την
τροφοδοσία της Κουντουριώτη. Είπαμε πως είναι πέρα για πέρα ανεδαφική και
ανεφάρμοστη. Στη βάση αυτής της λογικής η κανονιστική δικαιολογούσε τις 3
θέσεις φορτοεκφόρτωσης στο πρώτο τμήμα της Καζαντζάκη (μέχρι την Μαρούλη). Υπογραμμίσαμε
πως δεν χρειάζεται πάνω από μία ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΗ θέση φορτοεκφόρτωσης εκεί. Κατά
κανόνα η τροφοδοσία γίνεται και θα γίνεται από την λεωφόρο και οι πλεονάζουσες
θέσεις φορτοεκφόρτωσης γρήγορα θα γίνουν ιδιωτικές. Δεν προλάβαμε να το πούμε.
Έγιναν κι όλας. Οι φωτογραφίες την Παρασκευή το πρωί το επιβεβαιώνουν.
Το όχημα της τροφοδοσίας στην Λεωφόρο βεβαίως δεν τροφοδοτεί
το δημαρχείο. Την ίδια στιγμή οι θέσεις φορτοεκφόρτωσης και λόγω της
χωροθέτησής τους έχουν ήδη «καπαρωθεί» και «ιδιωτικοποιηθεί». Διαβολική
σύμπτωση??? Η 3η θέση φορτοεκφόρτωσης δεν έχει ακόμη σημανθεί. Πιθανόν
να είναι η κοινόχρηστη αυτή.
Ως γνωστόν και στο κράτος και στο Δήμο τα ιδιωτικά
τακτοποιούνται ακόμη και πριν τις αποφάσεις. Τα δημόσια, τα κοινά πάντα
«σκοντάφτουν» στην γραφειοκρατία, στην έλλειψη πόρων, προσωπικού κοκ. Γιατί και
η σχεδιασμένη αναρχία έχει την … ιεραρχία της.
Ρέθυμνο
29/11/2024
Μ
Μανουσογιάννης
Δημοτικός Σύμβουλος με
την Λαϊκή Συσπείρωση